Nowy system pracy to nie tylko chwilowa potrzeba a nasza nowa normalność.
Coraz więcej firm przenosi swoje procesy online – co za tym idzie zmienia się zakres kompetencji i forma pracy pracowników.
Przeszliśmy już przez pierwszą falę nagłego wdrażania zmian – czas przyzwyczajać się do nowej rzeczywistości i szukać jak najefektywniejszych metod radzenia sobie w niej.
Jeśli chcemy utrzymać i rozwijać swój biznes – warto nauczyć się jak sprawnie w tym nowym systemie funkcjonować.
- Czego więc potrzeba w nowym systemie pracy?
- Jak opanować potrzebę kontroli?
- Czy praca zdalna obniża efektywność?
- Jak w nowej normalności zadbać o wyniki biznesowe?
O tych zagadnieniach opowiadał nasz gość – Pani Marta Leszczyńska, Senior Trener w NatWest Poland – (brytyjskiego banku, będącego częścią The Royal Bank of Scotland Group) i podzieliła się swoim doświadczeniem w inicjowaniu i transferowaniu organizacji do nowej normalności.
Obejrzyj film z webinaru!
Marta Leszczyńska, Senior Trener w NatWest Poland
Na sali szkoleniowej pracuje od początku 2011 roku, przeprowadzając do tej pory ponad 3500 godzin szkoleń dla różnorodnych grup odbiorców- od liderów w korporacjach do studentów. Obecnie pracuje jako Senior Trainer w NatWest Polska, gdzie wspiera w rozwoju liderów i ich zespoły oraz koordynuje program talentowy. Jest także coachem, skupiając się głównie na obszarach life & business”.