Nowy system pracy to nie tylko chwilowa potrzeba a nasza nowa normalność. 

Coraz więcej firm przenosi swoje procesy online – co za tym idzie zmienia się zakres kompetencji i forma pracy pracowników. 

Przeszliśmy już przez pierwszą falę nagłego wdrażania zmian – czas przyzwyczajać się do nowej rzeczywistości i szukać jak najefektywniejszych metod radzenia sobie w niej. 

Jeśli chcemy utrzymać i rozwijać swój biznes – warto nauczyć się jak sprawnie w tym nowym systemie funkcjonować. 

  • Czego więc potrzeba w nowym systemie pracy? 
  • Jak opanować potrzebę kontroli? 
  • Czy praca zdalna obniża efektywność? 
  • Jak w nowej normalności zadbać o wyniki biznesowe? 

O tych zagadnieniach opowiadał nasz gość – Pani Marta Leszczyńska, Senior Trener w NatWest Poland (brytyjskiego banku, będącego częścią The Royal Bank of Scotland Group) i podzieliła się swoim doświadczeniem w inicjowaniu i transferowaniu organizacji do nowej normalności. 

Obejrzyj film z webinaru!

Marta Leszczyńska, Senior Trener w NatWest Poland

Na sali szkoleniowej pracuje od początku 2011 roku, przeprowadzając do tej pory ponad 3500 godzin szkoleń dla różnorodnych grup odbiorców- od liderów w korporacjach do studentów. Obecnie pracuje jako Senior Trainer w NatWest Polska, gdzie wspiera w rozwoju liderów i ich zespoły oraz koordynuje program talentowy. Jest także coachem, skupiając się głównie na obszarach life & business”.