Ale my ich będziemy tak długo kochać, aż oni nas wreszcie pokochają.”

Nadszyszkownik Kilkujadek (Kingsajz, Juliusz Machulski)

  1. Raport dedykowany jest dla osób szukających metod na pracę zdalną dla zespołów operacyjnych, w tym sprzedażowych. Nie jest to poradnik dla freelancerów (np. programistów, marketingowców) pracujących z domów.
  2. Chcesz utrzymać wyniki (np. sprzedażowe) Twojego zespołu przy pracy zdalnej? Musisz zwrócić uwagę na następujące parametry:
    – intensywność komunikacji – uwaga! nie chodzi tu tylko o organizację spotkań online (por. pkt. 3)
    – systematyczność komunikacji – codzienne rytuały, spotkania, powtarzalne działania
    – podejmowalność zadań – ile zadań Twój pracownik zadeklaruje, że zrobi dzisiaj (kluczowe cele sprzedażowe możesz zawsze wyrazić jako zadania dzienne)
  3. W raporcie omawiamy dwa pierwsze poziomy lejka zaangażowania (od góry) opartego o te wskaźniki. Schemat poniżej mówi sam za siebie (więcej szczegółów poniżej).
    W kolejnych skupimy się na wypłatach, sentymencie i stresie.