Za nami kolejny webinar w ramach inicjatywy Digital Work.

 

Jak innowacyjne firmy wdrażają digital work do swojej organizacji? 

Czy da się przejść przez digital transformation przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i wyników zespołów?

Jak zadbać o zespół a jak o procesy? 

To pytania, na które firmy wciąż szukają jeszcze odpowiedzi. Jedne uczą się na własnych błędach inne korzystają z praktyki tych, którzy robią to dobrze. 

Są też firmy, które robią to skutecznie i dzielą się swoimi doświadczeniami! 

We wtorek o godz. 11:00 podczas kolejnego webinaru w ramach Digital Work przedstawiciele firmy Bayer podzieli się swoja wiedzą i praktyką odnośnie tego o co zadbać wdrażając digital work do swojej organizacji? 

Nie uczestniczyłeś w webinarium? Nic straconego! Poniżej zamieszczamy nagranie z tego wydarzenia

Nasi goście specjalizują się w innowacyjnych rozwiązaniach i są ekspertami we wdrażaniu zmian. 

O czym mówiliśmy? 

    • o 4 krokach, które pomagają firmie przejść na digital work,  
    • jakie podejście i praktyki wdraża firma Bayer i jakie są tego rezultaty
    • technologia, psychologia, informacja i harmonogram – jak to wszystko wspiera proces zmiany? 
    • odpowiedzieliśmy sobie również na pytanie: Co nas czeka po? 

Poznaj naszych gości: 

Marek Ignyś, Lead of SF Excellence & Training / Training Community Lead Bayer Poland 

Prowadzi Dział Szkoleń i Rozwoju dbając o to aby wzbudzać poczucie sprawstwa u swoich podopiecznych i współpracowników. Mentor i coach w obszarze przywództwa, efektywności, coachingu relacji i conflict-coachingu CINERGY® Conflict Management Coaching. CoachWise (akr. ICF). Jest akredytowanym trenerem „INSIGHTS DISCOVERY” Insights Learning & Development Ltd. Trener z doświadczeniem praktycznym zdobytym w firmach farmaceutycznych tj Schering AG, Bayer Sp. z o.o. Koordynator i twórca procesów coachingowych, e-learningowych, e-feedbackowych.

Martyna Słodkowska, Integrated Multi-Channel Marketing (IMCM) Manager, a także Innovation Coach w Bayer

Zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingu wielokanałowego oraz poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań biznesowych, marketingowych i organizacyjnych. Doświadczenie w marketingu wielokanałowym zdobywała w Mercedes-Benz Polska, aktualnie współpracuje z firmą Bayer. Przez ostatni rok pełniła rolę Koordynatora IMCM dla Regionu EMEA w Bayer AG. 

W pracy nastawiona przede wszystkim na otwartą komunikację oraz współpracę w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu nowych wyzwań.